Vytvoření webových stránek, jejich úprava a nápady pro obsah vyžadují spoustu času, financí a také dobrých nápadů. Když už je hotovo, tak si každý vlastník či provozovatel takových webových stránek vydechne a očekává vytoužený úspěch v podobě velkého počtu návštěvníků a zároveň zákazníků.
Jaké je však potom překvapení, když návštěvnost není taková, jakou by si každý na svých webových stránkách asi přál. Aby se vám to nestalo, tak je potřebná optimalizace webů.
Jedná se o pečlivou analýzu vašeho webu, díky které se odhalí a zároveň odstraní případné překážky bránící vyššímu počtu návštěvníků a budoucích zákazníků. Dále se pomocí efektivních nástrojů nastaví všechno tak, aby vaše webové stránky získali prvenství ve vyhledávačích jako je Google či Seznam a počet návštěv byl mnohem vyšší, než doposud.
Nástroje SEO používané pro optimalizace webů jsou obvykle:
· Analýza a návrh klíčových slov
· Analýza neboli audit webu
· Nastavení webu
· Linkbuilding
· PR články – klasické, revoluční, tematické
· Pravidelný report
Díky těmto nástrojům se zvýší návštěvnost webu na požadovaná čísla a také váš web získá prvenství ve vyhledávačích, takže se k vám návštěvníci dostanou mnohem snadněji a rychleji, než doposud.
Správné nastavení webových stránek a další práce s nimi přináší úspěch v podobě návštěv a zákazníků, kteří si koupí vaše produkty a využijí vaše služby nebo získají potřebné informace z vašich internetových stránek, blogů a e-shopů.
Dále také stránky nezaniknou v množství konkurenčních stránek a zákazníci si vás lépe zapamatují. Pomocí správné volby klíčových slov získáte slušný počet uživatelů, kteří vás budou navštěvovat na základě zadání klíčového slova do vyhledávačů. Důležité je uživatele nešidit a nastavit si klíčová slova, která odpovídají obsahu webu.